Home

Buizen

20 april 2010

20apr10, 19u41, Gent Sint-Pieters

Elke keer ik naar mijn werk spoor zie ik de stapel werkloze buizen liggen. Ze liggen er al maanden, van voor Nieuwjaar. Ik vermoed dat dit een poging is van Infrabel om evenvéél nutteloze fiets- als autostallingen naast elkaar te plaatsen. Op die bovenste verdieping heb ik nog nooit meer dan 10 auto’s gezien.

08maa10, 18u45, Gent Sint-Pieters


Even ernstig: die fietsrekken renderen daar niet. Ik dacht: “ze” gaan die gebruiken aan de Dampoort, waar er plaats genoeg is, maar te weinig rekken. Misschien te simpel?

17apr10, 12u01, Dampoortparking


Op 10 mei worden de niet betalende fietsen weggehaald uit de betalende fietsstalling aan Gent Dampoort. Dat wil zeggen dat de betalende parking bijna open gaat. Ik juich dat toe. Alleen: de totale capaciteit wordt er amper groter op. Het is nu al vaak lang zoeken voor een plaatsje. Infrabel heeft nog een leerparcours te gaan in “fietsers verwennen”.

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 912 andere volgers

