Home

Actie

10 mei 2008

Vrijdagavond, 9 mei, 18u, De Sterre.

09mei08 De Sterre

Een flink klad -vooral jonge- fietsers draaide gedurende 10 minuten nonstop rondjes… .

 

09mei08 De Sterre

Het is een ludieke vorm van actie voeren die 20 jaar geleden -op hetzelfde kruispunt-reeds door de Fietsersbond toegepast werd, en elders in de wereld al op http://www.youtube.com/watch?v=BJHbx5OZDh0 gelanceerd werd.

09mei08 De Sterre

De Sterre is één van de weinige plekken in Gent die ik met de fiets probeer te vermijden: too bad for words. Een aantal jaren geleden werd de Oudenaardse Steenweg heraangelegd. De werf stopte helaas aan de Sterre. De kranten melden vorige week -tiens, toeval- dat het vervloekte kruispunt in 2010 heraangelegd wordt : http://www.gentblogt.be/2008/05/06/nieuwe-studie-over-kortrijksesteenweg. We zullen in 2010 zien of dat zo is.

 

2 Responses to “Actie”

  1. els Says:

    Leuke meevaller als ook de zon deelneemt aan de actie!


  2. Prachtige actie, jammer dat ik ze gemist heb! Hou me gerust op de hoogte van gelijkaardige initiatieven, ik heb alvast je feed toegevoegd aan mijn reader.


Geef een reactie

