Melding 8 kreeg een snelle opvolging. Ik vulde zondagavond het formulier in op het Meldpunt Fietspaden. Maandagmiddag bevestigde Gentinfo de melding op m’n mailadres èn kreeg ik telefoon van een man van de Gentse Wegendienst, om te vragen waar het probleem precies was. Hij kon de detailinfo die ik had ingevuld op het Meldpunt niet lezen. Blijkbaar heeft het systeem van Gentinfo minder communicatietools dan Meldpunt Fietspaden. Dat geeft niet echt. Een gezonde reflex om de telefoon te pakken is voldoende. Aan de telefoon concludeerde de stadsman dat de herstelling niet voor de Stad maar voor de Lijn was. Dat blijkt ook op de foto die Sébastien Uyttenhove doorstuurde:
Zondag gemeld, woensdag aan gewerkt. Da’s knap snel.
Da’s inderdaad ongelofelijk snel. Chapeau aan de betrokken diensten!
Ik rijd daar alle dagen langs om naar het werk te gaan. Misschien moet ik meer gebruik gaan maken van het meldpunt fietspaden.Zelf heb ik er ook al 3 doorgegeven.
De tweede is in afwerkingsfase.
Yves,
bedankt jong.
Ik neem deze hindernis toch vrij regelmatig en het werd hoog tijd dat het probleem opgelost werd.
Blijkbaar zijn ze er aan begonnen nadat jij het probleem gemeld (of is het gemaild) hebt.
Tevens ook dank aan Gent Info, Meldpunt Fietspaden en De Lijn.