Home

Nieuwigheid (3): tramsporen (8)

15 september 2011

Deze fietsbult uit 2009 kreeg afgelopen zomer een oplossing:

03sep11, 17u52, Hundelgemsesteenweg

Blijkbaar kiest de Lijn steeds meer voor beton.
Er wordt veel geklaagd over slechte planning van wegenwerken, maar hier werden een paar ingrepen prima gebundeld.

Hieronder het Fietsbultlijstje met tramsporen:
*Begijnhoflaan / Noordstraat: nog steeds een fietsbult. Of is dit verbeterd?
*Kortrijksesteenweg / Kortrijksepoortstraat: opgelost met de Civitaswerken.
*Brusselsesteenweg / Brusselsepoortstraat: nog steeds een gevaarlijk punt. Ik fiets er vaak over.
*Korte Meer / Sint-Niklaasstraat: opgelost tijdens de KOBRA-werken.
*Voormuide: afgeschraapt. Is het nog steeds “fietsbaar”?

4 Responses to “Nieuwigheid (3): tramsporen (8)”

  1. meisjesmama Says:

    Voormuide fietsbaar? Nope!

  2. kathleen Says:

    Het was afgeschraapt, maar is weer omhoog gekomen, zelfde situatie als twee jaar geleden

  3. DriesO Says:

    “Begijnhoflaan / Noordstraat: nog steeds een fietsbult. Of is dit verbeterd?”

    Ook niet.

  4. Pieter Says:

    Ziet er mooi uit, maar het doortrekken van de fietspadmerkering is misschien ongelukkig. Fietsers krijgen hierdoor het idee dat ze voorrang krijgen, maar dat hebben ze NOOIT op tramvoertuigen.
    Daarom dat zebrapaden (nu) nooit worden doorgetrokken. Een inrichting zoals aan de Kust is misschien beter… Melding?


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: