Home

Mail: Droom

1 september 2013

door Fietsersbond Gent

Oorspronkelijk bericht—–
Van: Zita
Verzonden: woensdag 23 januari 2013 16:46
Aan: kern@fietsersbondgent.be
Onderwerp: droom fietsers

Hallo,

Ik ben Zita D. en ik doe een project ‘fietsers’ samen met mijn vriendin Nasteha O. J.
We zijn allebei 9 jaar en zitten op de school de harp in de Bagattenstraat nummer 155 9000 Gent.
Ik kom elke dag zelf met de fiets naar school en mijn vriendin (Nasteha) met de tram.
Als ik de berg op rij om naar school te gaan, dan adem ik de uitlaatgassen van de auto’s in.
Nasteha en ik hebben een droom en die zouden we graag vertellen.
DIT IS ONZE DROOM
dat er een grote parking komt aan het einde van de autostrade en dat de auto’s dan daar kunnen parkeren.
Dan krijgen ze een fiets en daarmee kunnen ze rondrijden. We willen ook dat er meer bussen en trams komen.
Als deze droom uitkomt, dan is er geen vuile lucht meer.
Dit was onze droom.
WHOEPI (MIJN KNUFFEL) VIND DIT OOK.

Wat vinden jullie van onze droom?
Wat kunnen jullie doen?

Dank je wel om ons een antwoord te sturen.

HARTELIJKE GROETEN VAN ZITA, NASTEHA EN WHOEPI

2 Responses to “Mail: Droom”

  1. Eva Says:

    Ik krijg daar bijna de tranen van in mijn ogen. Hoe oprecht zeg. ’t Is echt voor die kinderen dat propere lucht zo belangrijk is. En voor Whoepi natuurlijk ook đŸ˜‰

  2. Maarten de Bij Says:

    Zo helder verwoord. Daar kunnen de politici nog wat van leren.


Geef een reactie

