Home

Mail: Doe het zelf!

4 september 2013

——– Origineel bericht ——–
Onderwerp: Doe het zelf!
Datum: Mon, 2 Sep 2013 15:07:03 +0200
Van: carl g

Aan: Gent Info , fietsbult@fietsersbondgent.be

Doe het zelf!
Eerste schooldag: fietspad vrijmaken (Gérard Willemotlaan)IMG_3467

IMG_3470

Carl G.

8 Responses to “Mail: Doe het zelf!”

  1. Winfried Huba Says:

    Nog veel te weinig gesnoeid: schrikstrook van 30cm meerekenen.
    Het groen moet achter de vangrail zitten.
    Toch alvast bedankt!

  2. 3S Says:

    Ook ik neem mijn snoeischaar mee in mijn fietstas in de gepaste tijd van het jaar en knip te laag hangende takken af,

    De N9 aan de overkant van het water heeft hier veel last van…

    Soms neem ik veegblik en borsteltje mee om gesneuvelde flessen en glazen op te vegen, om te vermijden dat ik en andere passanten elke dag door glassplinters moeten rijden…

  3. Frans Says:

    Te groot uitgevallen voor een kudde schapen.

  4. Renaat Says:

    Ik hoop dat de ‘dader’ nooit een overijverige politieagent ontmoet die dit beschouwd als een vorm van vandalisme 😉

    • 3S Says:

      Dan moet je die agent vragen of hij toevallig weet wie verantwoordelijk is voor het snoeien van gevaarlijke takken, en of hij de melding aan hen wil doorsturen 🙂


Geef een reactie

