Home

Mail: niet alles is kommer en kwel

10 februari 2014

——– Origineel bericht ——–
Onderwerp: niet alles is kommer en kwel.
Datum: Thu, 6 Feb 2014 12:40:51 +0100
Van: r.v.h@t.be>
Aan: fietsbult@fietsersbondgent.be

Hallo,

Deze week zijn er snoeiwerken aan de gang aan het eind van de Nijverheidskaai begin van de Scheldedijk in Sint-Amandsberg. Daarbij heeft de ploeg de dijk nodig om de werken te kunnen uitvoeren.Begin deze week moest ik nog over het gras ploeteren om er langs te komen, maar blijkbaar waren ze net begonnen met alles klaarmaken om de werken te starten (wat de aanwezige arbeider me uitlegde en zelfs hulp aanbood bij het passeren).

Vandaag kwam ik er weer langs, en nu heb ik enkele foto’s genomen.

6feb14, Nijverheidskaai

06feb14, Nijverheidskaai


Niet om te klagen, maar om te tonen dat het ook anders kan, als er maar een wil is. De mannen vroegen (op een aangenaam vriendelijke manier) nog of er een probleem was omdat ik foto’s aan het maken was.
6feb14, Nijverheidskaai

06feb14, Nijverheidskaai


Nu geen borden “fietsers afstappen”, zelfs geen borden “werken”. Maar een duidelijk zichtbaar hek voor en achter de machines, een aangelegd pad dat 1 meter breed is en kegels tussen de werkruimte en het pad.
06feb14, Nijverheidskaai

06feb14, Nijverheidskaai


Het kan dus ook anders en dat wou ik ook eens melden, fietsbult hoeft niet altijd kommer en kwel te zijn.

In bijlage enkele foto’s.

Groeten

RVH, (op fietsbult: Ronnius)
Sint-Amandsberg

One Response to “Mail: niet alles is kommer en kwel”


Geef een reactie

