Home

Trein / fiets

1 april 2014

1 april.
Even geen risico lopen.
Vandaag enkel een glimlachfoto:

09maa14, 18:00, trein Brugge-Gent

09maa14, 18:00, trein Brugge-Gent

3 Responses to “Trein / fiets”

  1. jandefietser Says:

    Jong geleerd is oud gedaan…

  2. Frans Says:

    Glimlach? Vlak voor een brandblusser lijkt mij dit geen voorbeeld.

  3. pjotr314 Says:

    Mijn dochters zijn geen fan van hun like A bike. Ik heb dat (veel te zware en ook wel dure) ding al meer moeten dragen dan mij lief was. Ik wou dat ik een Micro G-bike had gekocht…


Geef een reactie

