Home

Hart

9 mei 2014

Het ziet eruit als een hart…

08mei14, 13u03, Woodrow Wilsonplein

08mei14, 13u03, Woodrow Wilsonplein

… maar is in realiteit een wrak, met een onleesbaar verleden.
08mei14, 13u04, Woodrow Wilsonplein

08mei14, 13u04, Woodrow Wilsonplein

En dat aan de voordeur van de Hoofdbibliotheek.

2 Responses to “Hart”

  1. bartfietser Says:

    Het toeval wil dat ik dezelfde fiets ’s woensdags heb zien staan. Mijn dochter en ik gingen naar de bib. En mijn dochter vond het toch maar gek een fiets op zijn kop, zonder achterwiel. Het voorwiel was toen echter onbeschadigd. Hier is duidelijk een fietsvandaal aan het werk geweest šŸ˜¦

  2. Frank Vanhyfte Says:

    Als dit vandalisme is, heeft John Massis een opvolger. Zo’n vervorming van de velg lukt volgens mij alleen door ergens hard tegenaan te rijden. Met een werkend achterwiel…


Geef een reactie

