Home

Schipper mag ik overvaren

30 mei 2014

Komende van bijvoorbeeld Ikea naar Ledeberg (dus Kortrijksesteenweg oversteken richting De Sterre)
Hoe en waar moet ik oversteken ???? en voor alle duidelijkheid met de bakfiets.
En jammer maar ik kan geen bochten van 90° nemen al stilstaande.

Korterijkse Steenweg

Korterijkse Steenweg

Korterijkse Steenweg

Korteriijkse Steenweg

Korterijkse Steenweg

 

En dan, eens men aan de overkant is terug een goed fietspad. Maar als men geen goede = veilige oversteekplaats heeft zal men geen gelukkige fietsers tegenkomen op dit traject.

Korterijkse Steenweg

 

 

 

One Response to “Schipper mag ik overvaren”

  1. need-els Says:

    Ik kwam deze week ook per fiets van Sint-Denijs naar Gent via Kortrijkse Steenweg. Aan ziekenhuis Maria Middelares staat plots een afsluiting, je moet er oversteken maar ik moest me dan tussen de tramsporen en hek wringen om naar fietspad te geraken. Niet makkelijk en heel gevaarlijk.


Geef een reactie

