Home

Gelieve mij te contacteren aub

24 augustus 2014

28jul14, 16u03, Sint-Lucasziekenhuis

28jul14, 16u03, AZ Sint-Lucas

28jul14, 16u03, Sint-Lucasziekenhuis

28jul14, 16u03, AZ Sint-Lucas

28jul14, 16u03, Sint-Lucasziekenhuis

28jul14, 16u03, AZ Sint-Lucas

Vandalisme is een raar beest…

2 Responses to “Gelieve mij te contacteren aub”

  1. Wouter Says:

    Duidelijk een te mijden fietsstalling en een probleem dat al enige tijd bezig is. Afgelopen winter heb ik daar briefjes zien hangen waarbij de daders op een cynische manier bedankt worden voor het stelen van fietstassen. De week erna stalde ik er een uurtje mijn racefiets en toen ik terugkwam was mijn speciaal achterlicht werkend op een naafdynamo afgebroken, het voorlicht hebben ze geprobeerd maar hing er nog aan. Sindsdien parkeer ik mijn fiets aan stalling op de straat voor de ingang van Sint-Lucas, niet overdekt maar beter in het zicht.

  2. Chris Scuri Says:

    Hangen daar geen camera’s, dan?
    Spijtig dat men de daders laat doen, welke acties ondernemen politie, stad, enz.?


Geef een reactie

