Home

Reclamefiets

30 augustus 2014

Grumble!
Nieuwsgierig naar de oranje boodschap…

22aug14, 9u23, Zuidparklaan

22aug14, 9u23, Zuidparklaan


…maar geen tijd, want de trein wacht.
Vandaag greep ik mijn kans.
Dju, geen boodschap.
Gewoon reclame.
Retro.

29aug14, 12u13, Zuidparklaan

29aug14, 12u13, Zuidparklaan

.

3 Responses to “Reclamefiets”

  1. Frans Says:

    Is reclame toegelaten langs de (afgesloten) autoweg?

  2. Robin Says:

    De trein wacht net níet 😉

  3. Chris Scuri Says:

    Hola, ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd, als er tenminste eentje bijzit in licht sterk staal met voldoende opening voor wat bredere banden, type cyclocross. 🙂

    Het AXA slot is misschien veilig – ik zou het moeten bekijken -, het kabelslot echter is zó doorgeknipt. Even mijn betonschaar zoeken. 😉


Geef een reactie

