Home

Gezondheidszorg

13 september 2014

Niks tegen de machines an sich.
Auto’s zijn grandioze mobiliteitsdinges.
Net als vliegtuigen of treinen of raketten.
Puur vernuft.
Maar het kan zo deugd doen om eens anderhalf uur géén automotor te horen.
Daarom alleen al bemin ik de nacht.
Maar kijk, zondag 14 september, autovrije dag, kan het in Gent ook zonder doktersadvies.

05sept14, 17u16, AZ Sint-Lucas

05sept14, 17u16, AZ Sint-Lucas

Het programma leest u hier.
Wie méér wil: op 21 september ook in andere steden.
En vanaf 16 september: de week van de mobiliteit.

2 Responses to “Gezondheidszorg”

  1. Chris Scuri Says:

    Ik denk dat er een linkje is vergeten, is het deze? -> http://www.mobiliteitgent.be/nieuwe-mobiliteit/evenementen/autovrije-zondag/programma-autovrije-zondag-2014 <-

    Altijd een verademing vind ik!

    Hopelijk is Den Tuub (http://tuub.be/) als 'inbreker' weer van de partij.


  2. Aha, ik ben niet de enige die de nacht bemind.
    Alleen spijtig dat ik zo een ochtendmens ben.
    Maar waar een slapeloze nacht goed voor is:
    voorbije nacht zat ik om 2 uur aan het ontbijt
    om daarna 52 km te fietsen langs de Schelde.
    Daarna geslapen als een roos.

    En het was zalig zo in het donker, geen geronk, geen drukte.
    Zalig de rust en stilte die langs de poriën lijf en leden binnendrong.

    Laat het zondag ook maar rustig zijn.


Geef een reactie

