Home

Dit maakt mijn dag

4 oktober 2014

pakjesdienst

Kortrijksesteenweg (Sint-Denijs-Westrem)

10 Responses to “Dit maakt mijn dag”

  1. Renaat Says:

    Kom dat tegen … Schitterend. En het is zelf geen twijfelaar (half op het fietspad en half op de autoweg), want die zijn nog het ergste. Hij houdt zich perfect aan de regels en men kan er als fietser toch vlot langst.

  2. Frans Says:

    Dat noem ik grote fotografie. Even moeilijk als een sneeuwluipaard in beeld brengen. ๐Ÿ™‚

  3. Renaat Says:

    Eigenlijk zou er een mailtje naar die firma moeten gezonden worden om te bedanken voor het voorbeeldige gedrag.


  4. Ik werk bij die firma en ken de chauffeur ๐Ÿ™‚ Ik zal het hem laten weten maandag ๐Ÿ˜‰

  5. ร–zkan Sari Says:

    Mijn broer , zo’n voorbeeld #proud ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜„๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ‘โœŒ๏ธ

  6. Hilde Says:

    Hij is gelukkig niet de enige! Als ik s morgens langs de Wibra op de Antwerpsesteenweg rij, staat daar vaak een vrachtwagen met Nederlandse nummerplaat om te lossen, telkens keurig naast het fietspad! Eรฉn van de weinigen, inderdaad, maar blijkbaar is het niet onmogelijk. Ik had ook al eens gedacht om de chauffeur een compliment te geven, maar nog niet gedaan. Bij deze ๐Ÿ™‚

  7. Filip Says:

    Je komt het idd niet vaak tegen. Ik passeer ook elke dag de Antwerpsesteenweg en het valt inderdaad op dat Nederlanders er minder moeite mee hebben om op de baan te blijven staan en het fietspad vrij te laten.

    Ook even een pluim voor Ivago, want o.a. op diezelfde steenweg laten ze het fietspad vrij als ze ruimen en ze kijken altijd voor ze met papier of een vuilbak of … het fietspad kruisen. Zeg dan altijd vriendelijke dankuwel. En de dochter ook ๐Ÿ™‚

    Waarom doen niet alle chauffeurs dat? Een personenwagen heb ik het nog niet veel zien doen.
    Heb het zelf 1x gedaan, om een passagier een enveloppe in de brievenbus van de mutualiteit te laten stoppen. Er was 50m verder of terug geen parkeerplaats en het was na 20 uur (niet meteen een spitsuur), maar wie moest voorbijsteken liet duidelijk merken er niet mee gediend te zijn. Precies of die meter naar rechts (op het fietspad staan dus) zou het verschil gemaakt hebben. Je kan dan nog niet met twee auto’s passeren.

    Er is nog veel werk aan de winkel.

    ps: tof dat de persoon op de foto ook echt de complimenten krijgt


Geef een reactie

