Een Gentse blog over fietsers, fietsen en fietsinfrastructuur.
Er is nog leven na de auto, alleen is het afscheid nemen moeilijk.
Frans op via Messenger: strooien | |
![]() | Stijn_V_H (@stijnfes… op Beeldverhaal (3): Meulestedebr… |
Etienne op Beeldverhaal (3): Meulestedebr… | |
Jan op Beeldverhaal (3): Meulestedebr… | |
![]() | Stijn_V_H (@stijnfes… op Beeldverhaal (3): Meulestedebr… |
yves op Beeldverhaal (3): Meulestedebr… | |
Jan op Beeldverhaal (3): Meulestedebr… | |
Etienne op Beeldverhaal (3): Meulestedebr… | |
Jan op Beeldverhaal (2): Grotesteenwe… | |
Niels op Beeldverhaal (1): Sint-Denijs-… | |
Etienne op Beeldverhaal (2): Grotesteenwe… | |
Pieter op Beeldverhaal (2): Grotesteenwe… | |
Geert op Beeldverhaal (2): Grotesteenwe… | |
jandefietser op De hoop van de landmeter | |
yves op Beeldverhaal (2): Grotesteenwe… |
5 oktober 2014 at 09:33
Het nut van een uitstalraam…
6 oktober 2014 at 07:31
Extra bagageruimte vooraan, niet zichtbaar en buiten bereik van grijpgrage kinderhandjes kan handig zijn, maar misschien zit er toch een echte minimotor in verstopt 😉
Misschien is het zoals een terugkerende modetrend, de eerste auto’s leken ook meer op paardenkoetsen en stootkarren. nu beginnen de nieuwe auto’s te lijken op bakfietsen 🙂