Home

Hulpvaardig

8 juli 2015

Hulpvaardigheid.
Het is een oud, Bijbels klinkend woord, maar het is nog niet verouderd:

30jun15, Woodrow Wilsonplein

30jun15, Woodrow Wilsonplein

Eén van de mensen van de Fietscel helpt een dame de fietspomp te hanteren.
Ze waren er net om een weesfiets en een gele Studentenfiets op te halen:

30jun15, Woodrow Wilsonplein

30jun15, Woodrow Wilsonplein

Dat was een beetje grappig, want bij aankomst aan de bibliotheek had ik me nog afgevraagd of hier soms weesfietsen geruimd werden.
Bij het verlaten van de bib, 15 minuten later, stond het antwoord voor mijn neus.

2 Responses to “Hulpvaardig”

  1. Julien Says:

    Wat ik me afvraag is wanneer een fiets een weesfiets word?
    Nu een deel van de fietsgebruikers voor een langere tijd niet in Gent zijn wordt die periode dan aangepast?


Geef een reactie

