Home

Filmrek

21 oktober 2015

Het Filmfestival -excuus: Filmfest Gent- kreeg de première: een nieuw fietsrek in het straatbeeld.

14okt15, Sint-Annaplein

14okt15, Sint-Annaplein

Film en filmfestivals doen je fictie geloven.
Geloof dit bericht dus maar niet: dit evenementenrek had misschien elders al een première.
Recensies zijn altijd welkom.

5 Responses to “Filmrek”

  1. Thomas Says:

    Best een goed rek: compact, langs beide zijden bruikbaar (als daar de ruimte voor is), weinig verloren ruimte en je kan je fiets gemakkelijk in- en uitplaatsen. Om je slot aan het rek vast te maken moet je wel enige lenigheid aan de dag leggen. Minpunt in dit geval is dat je enkel voorwiel + kader kan vastleggen, ik geef voorkeur aan achterwiel + kader.

    • JanG Says:

      Het werkt ook enkel voor gewone fietsen. Op mijn voorvork zitten lowriders. Daarmee is het al uitgesloten. De vouwfiets (Birdy) heeft een afwijkende vork: uitgesloten. Enzoverder.

    • Renaat Says:

      Sommige vouwfietsen: niet bruikbaar; ligfietsen; niet bruikbaar; met lowrider: niet bruikbaar; fietsen met fietstassen: maar de helft bruikbaar; driewieler: slechts voor twee fietsen bruikbaar, …
      Wat mij betreft afgekeurd.

  2. Chris S Says:

    Verstelbare of verrijdbare omgekeerde nietjes rekken: een gat in de markt?

  3. Simon Says:

    Ik plaatste mijn fiets er met het achterwiel in zodat ik m’n ringslot met kabel makkelijk kon gebruiken. Handig vond ik.


Geef een reactie

