Home

Goedbedoeld

11 november 2015

Het is een stap vooruit.
Vroeger werd je bij èlke werf voor voldongen feiten geplaatst.
Info?
Wie kent er dat woord?
Ah, informatie!
Zeg dat dan!

Nu is er ook bij sommige eendagswerven een waarschuwing vooraf:

11nov15, Sint-Denijslaan

11nov15, Sint-Denijslaan

Ik werk vandaag, morgen- gelukkig- niet.
Gisteravond laat, op de terugweg van het werk- zag ik het bord voor het eerst.
Het bord is goedbedoeld, maar rijkelijk (te) laat.
Volgende keer een paar dagen vroeger?

Ook de overheidscommunicatie dateert van gisteren, 10 november, zie hier en hier.
Ik noem het overheidscommunicatie omdat het Infopunt door de overheid gerund wordt.
Zo’n privéwerf is eigenlijk hun taak niet, ze pakken het er gewoon bij.
Een voorbeeldfunctie, waardoor een tiental mensen hun trein niet zal missen.
Voor de honderden anderen wordt het vloeken.
Maar u weet het bij deze ook.

2 Responses to “Goedbedoeld”

  1. Frans Says:

    Een omlegging meer of minder, in Gent zijn we al wat gewoon.

  2. SPW Says:

    Ik zal mijn trein niet missen dankzij deze Fietsbult, bedankt!


Geef een reactie

