Home

Overstekende kinderen

27 april 2016

26maa16, Forelstraat

26maa16, Forelstraat

De camionet stond er toen ik op boodschappen vertrok.
De camionet stond er toen ik van boodschappen huiswaarts fietste.
De boodschap kan je lezen.

4 Responses to “Overstekende kinderen”

  1. Frans Says:

    Misdadig, net zoals oplichters die zich in politieuniform verkleden.

  2. SveN Says:

    Ik heb vaak zo’n afwasbare stift bij voor op ramen. In zo’n geval zet ik dan een kordate boodschap op één van de raampjes.

  3. Marloes Says:

    Deze staat er helaas vaak, en helaas net zoals bij, zowel op mijn heen- én terugweg😦

  4. Hilde Says:

    Is dit een busje dat kinderen vervoert naar “De Bijendans”?
    Kan dit dan gemeld worden bij de werkgever?
    Lijkt me wel erg sarcastisch: aandacht voor de overstekende kinderen die het busje verlaten, maar tegelijkertijd de kinderen op het voetpad (en ook andere voetgangers en de fietsers) in gevaar brengen.


Geef een reactie

