7 gedachten over “Melding 163: busgoot”

  1. Zo te zien rijden behalve fietsen,enkel spoorvoertuigen langs de Blaisantvest. Plezant is anders. Anders wel een geschikte plek voor onervaren fietsers om te oefenen op het dwarsen van tramsporen.

  2. Grappig hoe de kruising fietspad-bushalte aangelegd is in tegels. Geeft aan dat het blijkbaar belangrijker was om fietsers zeker geen comfortabel wegdek te geven dan om bussen wel een comfortabel wegdek te geven.

  3. Nog een reden om asfaltfietspaden te leggen. Minstens op bepaalde stukken, zoals deze. Is iemand binnen de overheidsdienst verliefd op klinkers? Of zijn wij echt zo onnozel dat we geen deftige verharding kunnen laten leggen voor tientonners?

    1. Met asfalt zou het probleem van servosturen van bussen even erg zijn. Hier is enkel beton een duurzame oplossing. De Lijn weet dat sinds een paar jaar, want bushaltes worden steeds meer in beton aangelegd, zelfs in kassei-omgevingen in Brugge.

      1. Klopt. Tenzij het juiste asfalt (bvb. betonasfalt) wordt gelegd met gepaste fundering. Maar was er geen betonstop afgekondigd? 😛

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s