Home

Vlakheidsnorm

9 september 2016

Vanavond organiseerde UNIZO in De Punt in Gentbrugge een debat over 9050 in 2020.
Boeiend, vooral om te merken dat de mobiliteitsgeesten in ondernemerskringen wel degelijk rijpen.
Rond de Brusselsesteenweg heerst het gezond verstand.

De allergrootste verrassing was op weg daarheen.
De fietsbult tussen rijweg in het bedrijvenpark en de aantakking naar het fietspad langs de Schelde was vlak getrokken.
Zò ziet – maar vooral: voelt- de vlakheidsnorm eruit.

08sep16, Dulle Grietlaan

08sep16, Dulle Grietlaan

08sep16, Dulle Grietlaan

08sep16, Dulle Grietlaan

08sep16, Dulle Grietlaan

08sep16, Dulle Grietlaan

08sep16, Dulle Grietlaan

08sep16, Dulle Grietlaan

08sep16, Dulle Grietlaan

08sep16, Dulle Grietlaan

Na afloop nam ik de andere straat richting Schelde.
En jawel: ook de Maagd van Gentstraat verloor haar fietsbult.
Het zijn kleine comfortingrepen met groot effect.
Zàààlig.
Ik vermoed dat de stad Gent de “dader” is.

160908plan

One Response to “Vlakheidsnorm”


  1. Iedere fietser snakt naar kleine ingrepen met een maximum aan resultaat ! Kan er door de Stad Gent geen “Fietsbult-ploeg” opgezet worden die iedere dag in Gent zulke kleine problemen oplost?


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: