Home

Nieuw / new / nouveau (3)

7 april 2017

De knip tussen Hagelandkaai en Schoolkaai is een evidente knip om autosluipverkeer uit woonwijken en naast een lagere school weg te houden.

03apr17, Hagelandkaai

03apr17, Hagelandkaai

Volgende stap: de brug fietsvriendelijker maken?
Exit de kasseien?

03apr17, Hagelandkaai

2 Responses to “Nieuw / new / nouveau (3)”

  1. Stijn_VH Says:

    Een punt waar ik dikwijls passeer, blij verrast dat er geen auto’s meer naar beneden komen daar. Het gewriemel is daar nu toch een beetje minder chaotisch.

  2. Alan Says:

    Sinds ik in Gent woon (2012) valt het me op dat exit kasseien precies niet zo evident is in Gent. Het mooiste voorbeeld daarvan is de Veldstraat maar ook het voetpad voor mijn deur (aan het UZ nota bene). Als ik die kasseien weg wil moet ik zelf betalen voor een nieuw voetpad. Voor alle andere huizen in de straat ligt wel een “gewoon” voetpad. Onlangs werd het voetpad open gelegd voor de riolering maar de kasseien werden gewoon teruggelegd.


Geef een reactie

