Vijf

Dit blogje is vandaag vijf jaar oud.
De lagere school lonkt…
Zoals je al weet: alle alibi’s voor een drink en een babbel zijn goede alibi’s.
Wie wil bijpraten of meedromen over een fietsbaar Gent: volg het voorbeeld van deze dame’s, en kom tegen 15u naar de fietsstalling onder de Stadshal.
Fietsersbond Gent tracteert.

07maa13, 12u10, Emile Braunplein
07maa13, 12u10, Emile Braunplein

Deze stalling opent ergens in april officiëel, maar kan nu al gebruikt worden:
07maa13, 12u41, Emile Braunplein
07maa13, 12u41, Emile Braunplein

De stalling aan de Pakhuisstraat raakt langzaamaan bekend:
07maa13, 12u42, Pakhuisstraat
07maa13, 12u42, Pakhuisstraat

Auteur: yves

Deze blog wil berichten over het fiets-wel en wee in een leuke stad.

4 gedachten over “Vijf”

  1. Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn, maar ik ben wel benieuwd naar de reacties op de gebruikte fietsrekken. Ik weet nooit goed hoe ik mijn fiets hier nu moet in zetten: enkel voorwiel erin, of ook achterwiel erin, maar dan staat mijn voorwiel er aan de andere kant uit, en dan zitten mijn fietstassen in de weg om mijn fiets goed vast te maken. Mijn dubbele pikkel uitklappen is dan ook moeilijk. Ik vind ook die horizontale buizen die op de grond liggen lastig.
    Maar misschien doe ik het wel helemaal fout? Dan zou een “handleiding” wel handig zijn.

Plaats een reactie